Wednesday, March 22, 2006

UFO, uferdige objekter. En stadig voksende trussel...



Jeg må innrømme det, jeg har alt for mange uferdige prosjekter liggende i min hobbyhule..
Her er et lite utvalg:
Dette skal bli sengeteppe til minste jenta vår. Litt flaut at det har blitt liggende, for hun er godt over et år alt.. Teppet til eldstejenta var ferdig i ukesvis før fødsel. Jaja, jeg var vel litt mer laidback når nr to var i vente.











Her er noen stitchery prosjekter. Skikkelig morsom broderingsmetode hvor alt er lov, ingen sting for korte og ingen for lange! Perfekt håndarbeide foran TV'en:)













Og her følger et Hurra flagg, som skulle bli en slags liten løper til å henge på døra når det er 17 mai eller bursdag i huset, en enkel løper, men så gikk jeg så veldig lei fargene at jeg måtte legge vekk hele prosjektet... en crazy quilt, som ikke helt har funnet sin form eller nytte:))








Også var det vogntepper da, regner med at de kommer til nytte som barselgaver engang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home