Thursday, May 04, 2006

Pakke fra Kitty-Craft! Juhuu:)

Er ikke så mye på bloggen om dagen, men helt glemt er den ikke:) Finværet har endelig kommet, og mesteparten av ettermiddagen går med til å være ute. Noe hobby skal jeg vel få til etterhvert.

Det kom en veldig spennende pakke på posten i dag, sendt helt fra Korea! Jeg bestillte for litt over en uke siden en pen liten haug med stoff fra Kitty-Craft. I tillegg bestillte jeg litt pynte tape og et blad. Til min store overraskelse kom det ikke noe toll på varene, muligvis fordi alt på pakken sto på koreansk, og prisen var komplett umulig å si noe om utfra pakkelappen:) Fint for meg..
Her er noen bilder fra det jeg har handlet:


Bilder fra bladet, et par av disse tingene skal jeg forsøke å lage. Alt er uansett en inspirasjon!:
























Tilslutt en fortryllende hagekrok fra bladet:

6 Comments:

Blogger Hulda said...

Flotte varer du har kjøpt! og en fin hagekrok det der ja!

11:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Så fantisk fine ting du har kjøpt!!! Kitty Craft er drømmebutikken!!! Gledar meg til å sjå kva du har laga av tinga!

9:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åja, Kitty-Craft kan jeg drømme meg bort i timesvis på. Kjempespennende ting du har kjøpt!
Og veldig fin blogg du har, denne skal jeg komme innom ofte.
God helg!

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Her var det mye fint ja, du er modig du som bestiller fra Korea, jeg er SÅÅÅÅ pysete med å handle på nett, da jeg ikke vet hva det vil koste meg til syvende og sist, går jo glipp av mye da.....

3:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det blad har jeg lige modtaget fra samme sted- det tog 1½ måned for det at komme frem. Det er en fin blog du har ( fandt frem til dig via erleperle) Jeg har også en datter som hedder Selma :-) Dejligt navn.
God weekend til dig.
Marie-Louise ( fra København)

8:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

E det dyrt å bestille der i fra? Masse nydelige stoffer! Står det på engelsk i bøkene eller kun på koreansk?

1:37 PM  

Post a Comment

<< Home