Thursday, May 11, 2006

Sommeren er her!

Med full sommer ligger jeg virkelig etter på hobbyfronten. Skal skaffe meg noen små prosjekt å ha med ut i sola etterhvert. Jeg har allikevel fått til noe. I dag produserte jeg syv duftposer (lukter Liljekonvall). Tenkte de ville bli koselige små venninnegaver nå før sommeren:)














Vi driver også for fullt med et hytteprosjekt. En hytte fra 50 tallet, kledt innvendig i furupanel fra topp til tå skal pusses opp. Gjett om det tar mye tid og ikke minst maling. I tillegg er det vanskelig å ha med seg barna på oppussingen, så her går det i skiftarbeid. To liftgardiner, som skal henge på soverommet i hytta, ble ferdig en sen nattestime. Jeg har brukt to forskjellige stoff i front, samt foret de på baksiden, slik at de ble mer lystette. Dette gjorde jeg etter en lang dag med maling på hytta, 1,5 time reisevei hjem. Kom meg veeldig sent i seng, og gjett hvem som våknet 0530 på morgenen dagen etter?? Vesla på 1 år selvfølgelig. Hehe, det ble et døgn jeg ikke gjentar med det første, men jeg blir så ivrig når jeg først er i gang!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tak for din hilsen, Karianne. Sikke fine gardiner du har lavet. Selvom det er et stort at arbejde at istandsætte, må det være dejligt at have sådan et sted. Jeg vil bestemt også kigge forbi din blog! k.h. Mette

9:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heldig du som har en hytte! Fine gardiner, og fine venninnegaver, God helg!

11:05 AM  
Blogger Haust said...

Nyyydelege duftposar - og så var dei så fint bunta saman!

11:08 AM  

Post a Comment

<< Home