Tuesday, January 16, 2007

Tildas hus prosjekter

Jeg har lest og lest, eller skal jeg si sett og sett, i Tildas hus boka. Det er så mange utrolig koselige prosjekter der, og jeg har forsøkt meg på noen av dem.

Sovemaske













Liten oppbevaringspose








Hjerter Blomst








Duk








Fremover skal jeg brodere juleduk i lin. Den blir etter mønster av Ingrid Plum. Skikkelig puslearbeid, med mye telling. Målet er å brodere litt og litt, for så å ha den ferdig til julen 2007. Regner med å lage andre prosjekter innimellom. Jeg er alt for rastløs til å kun drive med en ting av gangen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oi,kor mye fint du har laget fra Tildas Hus!!

3:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nydelige ting du har laget fra Tilda boken, kjempe fine broderier. Jeg har prøvd meg jeg også, så ikke ut i måneskinn...

Skal ikke glemme "gamle" hunden min selv om jeg får en ny valp i hus, det kan jeg love deg! Hun er ikke helt frisk, så hun er veldig rolig, det blir spennende å se hvordan det kommer til å gå med to hunder i huset....

Håper det går bra med Albert!

7:10 PM  

Post a Comment

<< Home