Sunday, September 03, 2006

Endelig kan jeg si det!!

Vi skal få oss hund! Verdens skjønneste lille Albert kommer hjem til oss om 14 dager:)
Han er en Amerikansk Cocker Spaniel. Vi skulle avgårde i går å se kullet for første gang. Var egentlig helt bestemt på ei tispe, men så kom denne lille krabaten og smeltet oss helt. Han er stille og rolig, liker mye kos og virker ha et herlig gemytt. Glad og fornøyd hund!
Så nå blir det valpekurs hele høsten og videre på dressurkurs, dette blir et virkelig familieprosjekt. Jeg gleder meg stort!
Her er lille gutten vår:
Første runde med klipp



















Ser for første gang!















Ute på luftetur i den store verden















Albert (i midten) med søsknene sine Asterix (venstre) og Arwen (høyre).

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh, hvor er han sød. Vi har en berner sennen hund, som også var lidt mindre end gang, men ikke helt så lille......

12:51 PM  
Blogger Nina said...

Å for en søt hund. Husker jeg gledet meg fryktelig da vi skulle hente Boromir (hunden vår) for ett halvt år siden. Lykke til!

5:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åhhhh, så søt. Har vært på den siden og tittet jeg også, jeg har hatt am. cocker i over 12 år, og de er verdens skjønneste hunder!! Så heldig du er, har også lyst på en valp!! Gratulerer!!!!!!

6:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja det er bare å spørre, hadde en hannhund (Odin) i 9 år, og nå har jeg hatt Karna i 3,5 år. Hannhunden min var ikke så godt lynne på som Karna, hun er VELDIG glad i barn og mennesker, og er med meg på kontoret, da ligger hun og sover hele dagen. Rolig og greie hunder, du kan glede deg!

8:19 PM  
Blogger Hulda said...

Åh! Jeg smelta helt for de valpebildene. Nydelige hunder, og Albert er virkelig en stor hjerteknuser! Gratulerer! Vi har bichon frise, mannen min og jeg har ei tispe på 1 år. Hun var en vilter valp i fjor, men har roa seg litt ned. Men, er veldig vill enda, hehe. De er jo livlige hunder hele livet egentlig. Kjenner ikke til Cocker spaniel så godt, men kan tenke meg at de også er livlige. Det å vente på hund er jo så spennende også! Jeg var helt vill jeg, i fjor, før vi henta Tuva! Den andre hunden vår, er 13 år gammel. Nydelig hund, og veldig snill. Den yngste har et litt annet gemytt.

Nydelig det babyteppet du har sydd!! Må ha vært masse jobb med det.

11:06 PM  
Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Vad söt!!!

11:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Så nydelig han er!!! Jeg er "tante" til en cocker på 4 måneder. Hadde også en slik hund da jeg var liten og de er verdens beste :)

9:02 PM  
Blogger Lena said...

Å helledussen, såååå nydelig liten valp!! Kan tenke meg at dere gleder dere til den kommer i hus, det er spennende med en valp, de er bare nydelige:-o) Veldig fin blogg du har, syns du lager mye flott og jeg titter innom ved en annen anledning!

11:06 PM  
Blogger Timotei said...

Sååå nuskete! Gratulerer! Dumpet tilfeldigvis borti bloggen din. Synes du lager så mye fint. Nydelig babyteppe!

1:28 AM  
Blogger Hulda said...

Hei! Har dere fått valpen hjem nå? Gleder meg til å se bilder av Alfred. Han er så søt.

12:33 AM  
Blogger Hulda said...

albert, var det, ikke alfred!

12:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Har dere fått valpen i hus? Er veldig spent på hvordan det går med dere, og så har jeg lyst til å se flere bilder, friste, friste =)

10:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi henter han i dag!!!
Legger selvfølgelig starks ut bilder:)
Han har visst vokst mye de siste to ukene, så nå er jeg spent.

2:52 PM  

Post a Comment

<< Home