Tuesday, July 11, 2006

Heffalomper som meg!

Takket være storesøster på fire år har jeg heffalompsangen på hjernen. Det kunne jo vært værre:) Nedbør og heller overskyet vær betyr aktivitet på hobbyfronten igjen. Storesøster og jeg har laget en fulg på pinne, pinnen er fra bestemor sine vandringer. Den ble litt søt, og skal få henge i en snor på barnas rom.













I går kveld ga jeg meg i kast med et veskemønster jeg har hatt liggende, og resultatet ble en romantisk liten sak. Nesten så den minner litt om jul, men det er så lenge til at jeg ikke vil tenke på det enda!



















Tilslutt vil jeg dele et herlig sommerbilde av Selma, en ekte sommerprinsesse!

3 Comments:

Blogger Haust said...

Så skjønn den er, fuglen dykkar! :)

3:15 PM  
Blogger Hulda said...

fin fugl, og nydelig veske du har sydd! du må bare være med på fargeuka du også, jo flere jo bedre!

8:46 PM  
Blogger Sigruns German Garden said...

Yes, that is a realy princess. Nice flower-crown!

Sigrun

7:17 PM  

Post a Comment

<< Home