Tuesday, July 25, 2006

Nok en herlig helg på hytta!

Været er helt utrolig denne sommeren. Kan ikke huske så mange solskinnsdager på mange år jeg.
Turen til Fåvang, og så Hunderfossen var utrolig koselig og morsom.
En skikkelig jentetur, der vi fikk ta seterlivet i nærmere øyesyn, kjøre traktor og oppleve slikt som vi byfolk har godt av:)













Vi har vært noen dager på hytta, og der er det nok å pusle med. Ingen store hobbyprosjekt, men oppussing og litt større maler og snekkerarbeider. Vi plukket noen liter blåbær også, så imorgen skal jeg lage pai.
































Må også vise frem et loppefunn jeg fant hos en brukthandler på bygda. Den lå under lass med rot, en gammel dukkeseng med madrass, pute og teppe. Alt håndlaget. Oppe i senga lå også en sigareske full med håndheklede blonder og kniplinger. 200 kr måtte jeg gi, og det synes jeg var et aldri så lite kupp!



























Det var egentlig mye om alt annet enn kreative krimspring, men ferie er jo alltid herlig så jeg tar det vel igjen.
Jeg savner litt tid med symaskinen nå, så vi får se i løpet av uka:)

2 Comments:

Blogger Hulda said...

WOW, sier nå jeg!! At det er mulig å være så heldig å finne alle de blondene, og hekla til og med!! Du var kjempeheldig! Dukkesenga var også søt!

12:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja her har du virkelig vært heldig. Flotte bilder du har tatt, vi begynner med ferie nå men været ser ikke så lovende ut. Har tenkt oss på en fjelltur, men vi får se det an litt. Ha en fortsatt fin sommer.

4:22 PM  

Post a Comment

<< Home