Monday, February 05, 2007

Tung last på vei fra Danmark!

Ja, ikke av det tyngste slaget, men jeg har bestillt endel godbiter fra nordhjem og de venter jeg i spenning på. Hyttelivet starter rundt påsketider, og der venter endel store arbeider på oss. Innredning skal jeg stå for, og jeg tenkte først en veldig minimalistisk hvit og nedtonet stil. Men jeg tenker litt mer på det nå, og har laget meg et "mood-board" der jeg leker litt med farger og tekstiler. Hytta blir et sommersted, for det meste, og da kan man jo smelle til med litt sukkertøyfarger. Selv om det blir litt roser også. Romantisk, fargefullt, shabby, countrystil? Den finnes vel ikke helt, men hos oss skal den fungere. Håper jeg da:)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det kommer til å bli fint, er jo så mye fint å finne i slike sukkertøy farger nå...Hadde helt klart hatt noen innslag av disse fargene i hytten!

Håper vi får se...

10:10 AM  
Blogger Nette said...

Åh ja, ut ifra de bildene der, så kommer hytta til å bli superfin!! Herlige farger!!!!

9:23 PM  
Blogger Mia said...

Herlige bilder - virkelig sol og sommer over de tingene der. Og sukkertøyfarger passer jo så fint til en sommerhytte. Ja, vi vil gjerne se bilder...

10:55 AM  

Post a Comment

<< Home