Tuesday, February 20, 2007

Et hjørne av mitt hjem

Dagene driver mot vår, og jeg bruker alt for mye tid på alle de fantastiske bloggene som er der ute. Som jeg drømmer meg bort i de mange vakre hjem. Skal si det er et hav av kreative og flinke damer. Nå skal jeg ta meg sammen og hente inspirasjon til å gi mitt eget lille hjørne av verden et løft.

Bord fra bruktmarked. Hadde tenkt å male det hvitt, men det har sin sjarm slik det er nå også.

Vi er fanget i en litt for heftig boligkarusell om dagen, der vi trenger større plass men ikke vil gi etter for sinnsyke markedspriser. Tanken om å flytte ut av byen kryper stadig nærmere, for hva er det vi driver med egentlig?

Blomster fra mannen min på valentin dagen!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei!
Høres ut som en god ide å flytte ut av byen - på Eidsvoll er det supert. Fortsatt noen ledige tomter her i Granhauglia.Barnehageplass kan vi så og si garantere også... Vi stortrives i nytt hus - litt kaotisk og hektisk akkurat nå, men ser at vi nærmer oss roligere dager med mer ro og orden. Ellers har jeg full forståelse at det går mye tid med til å lese hyggelige og inspirerende blogger. Har blitt betatt av en dansk blogg - her er det utrolig mange fine bilder og hyggelig lesing.
http://www.slagtenhelligko.dk/
Ha en fin kveld - hipp hurra for kongen vår!
Klem

8:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Enig med Kristina kommentarer. Synes det er utrolig at noen gir 2 mill for noen få kvadratmeter bolig i Oslo, men du kan få et stort hus for samme prisen bare 4-5 mil utenfor byen. Det tar ikke mange min inn på E6. Eidsvoll er flott likedan Nes der jeg bor, kort vei til Gardermoen og Oslo.

10:24 PM  

Post a Comment

<< Home