Wednesday, February 07, 2007

Tulipansesongen starter nå:)

Jeg erklærer tulipansesongen for åpnet, for jeg kan vel det? Hvertfall i mitt eget hjem. Hvite tulipaner er egentlig min favoritt, men disse spreke fargene er heller ikke å forakte.












Nå drømmer jeg om snøklokker og rislende vårbekker. Den første løvetann og knopper som nesten brister på alle trær!

Hytta 2006
Skrev litt om hytta vår i forrige innlegg, og skal følge opp den senere. Jeg har en haug med bilder som kommer under "før" kategorien, men jeg vil gjerne komme et stykke på vei så jeg kan legge ut noen "etter" bilder også. Hytta ligger i skogen, ikke langt fra en innsjø, og den er på ingen måte noe luksusobjekt. Den er bygget på 50 tallet og inneholder milevis med lakkert furupanel. Det er en enorm malejobb som venter der. Vi jobber på lavbudsjett, så noe av det typiske hytteinventaret har jeg malt hvitt, og trukket i blårutete stoff. Både jentene våre og vi to voksne elsker å være der, så vi skal nok komme i havn med oppgaven.

Jeg har produsert kun en liten ting ferdig siden sist; en mobilveske til min niese på 9 år:)Men jeg holder på med et vognteppe i blåtoner som et vennepar av oss for bruk for på vårparten. Det er så koselig å holde på med, så jeg blir nesten babysyk.

2 Comments:

Blogger Haust said...

Superskjønn mobilveske! Gler meg til å sjå "etter"-bilete av hytta di! :)

8:54 PM  
Blogger Nette said...

Åååh, tulipaner er fint ja! Likte veldig godt det mobiletuiet, blir nok en fornøyd mottaker der ja! God helg til deg!

12:02 AM  

Post a Comment

<< Home