Wednesday, February 28, 2007

Påskehjerter og skivær

Nå lå endelig vinteren hvit og fin ute. Søndagen gikk med i akebakken og storesøster i huset øvde enda mer på langrennskiene. Hun begyner virkelig å finne stilen, så nå kan det se ut til at vi får tatt en liten skitur i påsken også, hele familien med lillesøster i pulken! Vel hjemme igjen lagde vi deilig kakao, og koste oss inne med roser i kinnene. Det kaller jeg en vel anvendt søndag.

Så til symaskinen. Jeg har funnet frem "Tildas påske" og latt meg inspirere til noen småprosjekt.
Hjerter
Grytekluter Prosjekt babyteppe gutt skrider fremover!

Håper snart å være i mål med babyteppet som skal være en presang. Jeg har alt for mange prosjekt på gang, så nå må jeg fullføre noe.

8 Comments:

Blogger Haust said...

Så nydelege ting du har laga! Harepusapplikasjonane er supersjarmerande! :)

5:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kjempesøte ting du har laget, hjertene er virkelig bedårende :O)

11:13 AM  
Blogger Nette said...

Så knallsøte hjerter og grytekluter!!! Og gutteteppet blir kjempefint!

6:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Härliga Tilda pynt du sytt !!
Lycka till med babytäcket, det ser fint ut.

9:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Herlig blått baby-teppe.

8:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nydelige ting du har laget. Babyteppet blir jo bare lekkert!

10:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Søte ting du har lagd. Antar du er ferdig med babyteppet siden siste blogging? *spent*

6:46 PM  
Blogger Andrea said...

Så mange nydlige ting du har laget nå. Det er jo alt sammen så kjempe søtt, også det fine babyteppet. Ha en fin uke...

1:10 PM  

Post a Comment

<< Home